Spor

Altay'da bir ayrılık daha! Siyah-beyazlılarda Emre Tangeldi dönemi sona erdi

Altay altyapısından yetişen Emre Tangeldi, alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe gönderdiği ihtarnamenin ardından sözleşmesini tek taraflı feshederek siyah-beyazlı ekipten ayrıldığını duyurdu

Abone Ol

Nesine 3. Lig ekiplerinden Altay'da bir ayrılık daha yaşandı. Geçtiğimiz günlerde alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe ihtarname gönderen Emre Tangeldi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla sözleşmesini feshettiğini açıkladı. Böylece altyapısından yetiştiği Altay ile genç oyuncunun yolları resmen ayrılmış oldu.

DUYGUSAL VEDA MESAJI PAYLAŞTI

Sözleşmesini feshettiğini duyuran Tangeldi, yayımladığı açıklamada kulüpte geçirdiği yıllara ilişkin duygularını paylaştı. Genç futbolcu mesajında şu ifadelere yer verdi: "Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak."

TARAFTARA ÖZEL TEŞEKKÜR

Tangeldi, açıklamasının devamında Altay taraftarına da teşekkür ederek şu sözleri kullandı: "Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum."

ALTAY'DA YENİ YAPILANMA SÜRECİ

Emre Tangeldi'nin ayrılığıyla birlikte Altay'da kadro yapılanmasına ilişkin süreç devam ederken, genç oyuncunun kariyerine hangi takımda devam edeceği ise önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.