Güncel

Bakan Uraloğlu duyurdu! Türk gemileri Hürmüz Boğazı’ndan ayrıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan Türk gemilerine ilişkin tahliye sürecinin tamamlandığını açıkladı

Abone Ol

Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi çevresindeki gelişmelere ilişkin Türk gemilerinin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını duyurdu. Bakan Uraloğlu, sürecin ilk andan itibaren ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütüldüğünü belirtti. Yapılan bilgilendirmeye göre, bölgede bekleyen toplam 15 Türk gemisinin tamamı emniyetli şekilde çıkış yaptı. Gemilerin bölgeden ayrılış sürecinin güvenlik önceliğiyle gerçekleştirildiği aktarıldı.

TİCARİ FAALİYETLER VE PERSONEL DURUMU

Açıklamada, bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin ticari faaliyetlerini sürdürmesi nedeniyle ayrılma talebinde bulunmadığı ifade edildi. Ayrıca bölgede görev yapan toplam 99 Türk personelin faaliyetlerine devam ettiği bilgisi paylaşıldı.

(Gerçek Gündem)