Kültür-sanat

Balıkesir’de öğretmenlerden müzik dolu kapanış gecesi

Balıkesir Öğretmen Akademileri kapsamında faaliyet gösteren Müzik Akademisi, 2026 sezonunu “Toplu İfade: Çal ve Söyle Atölyesi” temalı kapanış programıyla tamamladı. Öğretmenlerin sahne aldığı etkinlikte müzik performansları, yıl boyunca yapılan çalışmalar ve belge takdimleriyle dolu bir gece yaşandı.

Abone Ol

Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Öğretmen Akademileri kapsamında faaliyet gösteren Müzik Akademisi, 2026 sezonunu kapanış programıyla tamamladı. Etkinlikte öğretmenler bir araya gelerek yıl boyunca yapılan çalışmaları sahneledi.

“TOPLU İFADE: ÇAL VE SÖYLE ATÖLYESİ” TEMASI

Kapanış programı "Toplu İfade: Çal ve Söyle Atölyesi" temasıyla gerçekleştirildi. Programda öğretmenler müziğin birleştirici yönü etrafında buluştu.

ÖĞRETMENLER SAHNE PERFORMANSI SERGİLEDİ

Etkinlikte öğretmenler, eğitmenler Evrim Tan, Taylan Sezer ve Anıl Yıldırım’ın sahne performanslarına eşlik etti. Program boyunca samimi ve coşkulu anlar yaşandı.

YIL BOYUNCA YAPILAN ÇALIŞMALAR SUNULDU

Müzik Akademisi bünyesinde yıl boyunca gerçekleştirilen çalışmalar etkinlikte sergilendi. Öğretmenler hem sanatsal yeteneklerini ortaya koydu hem de mesleki dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.

MÜZİK ORTAK DUYGULARDA BULUŞTURDU

Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşım duygularının ön plana çıktığı belirtildi. Müzik performansları katılımcıları ortak bir duyguda bir araya getirdi.

EĞİTMENLERE VE ÖĞRETMENLERE BELGE TAKDİMİ

Programın sonunda atölye çalışmalarına katkı sunan eğitmenlere teşekkür belgeleri verildi. Programı başarıyla tamamlayan öğretmenlere ise katılım belgeleri takdim edildi.

YENİ DÖNEM İÇİN TEMENNİLER

Balıkesir Öğretmen Akademileri Müzik Akademisi’nin yeni dönemde yeniden bir araya gelinmesi temennisiyle faaliyetlerini sürdüreceği belirtildi.