Magazin

Ünlü çift tekrar nikah masasında! Duygu Kumarki ve İsmail Hacıoğlu ikinci kez evlendi!

2016’da evlenip 2020’de yollarını ayıran İsmail Hacıoğlu ile Duygu Kumarki, beş yıl aradan sonra yeniden nikâh masasına oturdu

Abone Ol

Hacıoğlu ve Kumarki çifti, ilk evliliklerini 2016 yılında gerçekleştirmiş, bu birliktelikten Yemin adında bir kız çocukları dünyaya gelmişti. Ancak 2020 yılında çift, anlaşmalı olarak boşanmıştı.

Boşanmanın ardından İsmail Hacıoğlu, oyuncu Merve Çağıran ve daha sonra Aslıhan Gürbüz ile aşk yaşamış; Kumarki ise özel hayatını büyük ölçüde kameralardan uzak tutmuştu.

İlişkileri boyunca bir dargın bir barışık halleriyle sık sık magazin gündemine gelen ikili, 2024 yılının başlarında yeniden bir araya gelmişti. Ancak bu barışma uzun soluklu olmamış ve çift kısa süre sonra tekrar ayrılmıştı.

Tüm yaşananlara rağmen birbirlerinden kopamayan İsmail Hacıoğlu ve Duygu Kumarki, aşklarına bu kez daha güçlü bir bağla sarılmayı tercih etti.

Çift, teknede düzenledikleri nikâh töreniyle hayatlarını yeniden birleştirdi. Törene aile yakınları ve dostları katılırken, çiftin sosyal medyada paylaştığı fotoğraflar büyük ilgi gördü.

Törende sade ama şık bir atmosfer tercih edilirken, nikâhın ardından konuklara mütevazı bir yemek ikramı yapıldı. Gecede samimi anlar yaşanırken, çiftin kızları Yemin de törende yer aldı.

İkinci kez dünyaevine giren çift, sosyal medyada yaptıkları romantik paylaşımlarla da gündem oldu.

İsmail Hacıoğlu'nun “Aynı kalbe iki kez aşık olmak başka bir şey” ifadeleriyle yaptığı paylaşım, hayranlarından yoğun ilgi gördü.

Duygu Kumarki ise düğün sonrası yaptığı paylaşımda “Hayat, bazı yolları dönüp dolaşıp tekrar karşımıza çıkarıyor. Bu sefer elimizi bırakmayacağız” notunu düştü.

Evlilik sonrası hayatlarına daha sakin bir şekilde devam etmeyi planlayan çiftin, kızları Yemin için birlikte sağlıklı bir aile ortamı kurma hedefinde olduğu öğrenildi. Çiftin birlikte yeni projelerde yer alıp almayacakları ise merak konusu.