SBÜ İzmir Tıp Fakültesi bünyesinde görevde yükselen ve yeni atanan 238 öğretim üyesi için özel bir tören düzenlendi. Program, İzmir Şehir Hastanesi Oditoryum Salonu’nda gerçekleştirildi. Törende akademisyenler için “Cübbe Giydirme ve Belge Takdim Töreni” yapıldı.
REKTÖR AYDIN’DAN SAĞLIK SİSTEMİ VURGUSU
Törende konuşan SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, üniversitenin sağlık alanındaki dönüşüm sürecinde önemli bir rol üstlendiğini ifade etti. Aydın, konuşmasında şu ifadeleri kullandı: "Sağlık Bakanlığı'nın yaklaşık 100 bin yatak kapasitesini Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nin 3 bin 500 akademisyenle millete hizmet ediyor. Destekleri için Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve ekibine teşekkür ediyorum."
Programa İzmir İl Sağlık Müdürü Ayhan Kul, SBÜ İzmir Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Enver İlhan ve İzmir Şehir Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Yaprak Üstün de katıldı. Katılımcılar, akademisyenlere meslek hayatlarında başarılar dileyerek tebrik mesajlarını iletti.
Konuşmaların ardından protokol üyeleri tarafından akademisyenlere cübbeleri giydirildi ve başarı belgeleri takdim edildi. Törene katılan eski Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli de profesör unvanı alan eşi Ahu Pakdemirli’ye cübbesini giydirerek belgesini teslim etti.