Spor

Karşıyaka'da yeni sezon öncesi kadro değişimi: Yeşil-kırmızılı ekipte iki oyuncu ile yollar ayrılıyor

Yeni sezon öncesi kadro planlamasını sürdüren Karşıyaka Basketbol'da Samet Geyik ve Mert Celep ile yollar ayrılıyor. İki oyuncunun Türkiye Basketbol Ligi ekiplerinden Gaziantep Basketbol ile anlaşma sağladığı öğrenilirken, resmi imzaların kısa süre içinde atılması bekleniyor

Abone Ol

Karşıyaka Basketbol'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması devam ederken, takımın iki önemli oyuncusuyla yolların ayrılması bekleniyor. Geçtiğimiz sezon yeşil-kırmızılı formayla mücadele eden Samet Geyik ve Mert Celep'in, Türkiye Basketbol Ligi ekiplerinden Gaziantep Basketbol ile anlaşma sağladığı öğrenildi.

Taraflar arasında son detayların görüşüldüğü, sürecin tamamlanmasının ardından iki oyuncunun da Gaziantep temsilcisiyle resmi sözleşme imzalayacağı ifade edildi. Basketbol Süper Ligi'nde geçtiğimiz sezon son haftalarda verdiği zorlu mücadele sonucunda ligde kalmayı başaran Karşıyaka, yaşanan ayrılıkların ardından yeni sezon kadrosunu şekillendirmek için transfer çalışmalarını sürdürüyor.

SAMET GEYİK TAKIMIN ÖNEMLİ İSİMLERİNDENDİ

Geride kalan sezonda Karşıyaka'nın pota altındaki önemli isimlerinden biri olan Samet Geyik, 27 karşılaşmada görev yaptı. Deneyimli oyuncu sezonu 8,07 sayı, 5,37 ribaund ve 0,96 asist ortalamalarıyla tamamladı.

MERT CELEP DE GAZİANTEP YOLCUSU

Takımın rotasyonunda yer alan Mert Celep ise geçen sezon 30 maçta forma giydi. Celep, sezon boyunca 3,4 sayı, 2,6 ribaund ve 0,9 asist ortalamaları yakalayarak katkı verdi. Karşıyaka yönetiminin, iki oyuncunun ayrılığı sonrasında oluşacak boşluğu doldurmak amacıyla transfer çalışmalarına hız verdiği öğrenildi.