Spor

Kayserispor, zorlu Süper Lig maratonuna hazırlanıyor

Kayserispor, Süper Lig’in ilk yarısında zorlu fikstürle karşı karşıya. Sarı Kırmızılılar, dört büyük takımın ikisiyle sahasında, diğer ikisiyle ise deplasmanda mücadele edecek.

Abone Ol

Süper Lig’de 2025-2026 sezonu fikstür çekimi tamamlandı. Kayserispor, sezonun açılış maçını sahasında Beşiktaş ile oynayacak. Ağustos ayının ikinci haftasında start alacak ligde, Kayserispor’un hedefi sahasında ve deplasmanda önemli puanlar kazanmak.

Dört Büyük Takımla İlk Yarı Mücadelesi

Kayserispor, ligin ilk yarısında dört büyük kulüple karşılaşacak. Sarı Kırmızılı ekip, Beşiktaş ve Galatasaray’ı kendi sahasında ağırlayacak. Diğer yandan Fenerbahçe ve Trabzonspor ile deplasmanda mücadele edecek.

Fikstürde Denge Var, Zorlu Maçlar Kapıda

Toplamda 17 hafta sürecek ilk yarı, Kayserispor için kritik geçecek. Hem iç sahada hem de deplasmanda oynayacağı büyük maçlar, takımın sezonun kalan kısmı için moral ve puan açısından belirleyici olacak. Özellikle Beşiktaş ve Galatasaray karşılaşmaları, sarı kırmızılı taraftarlar tarafından büyük bir heyecanla bekleniyor.