Gündem

Konak'ta bu üç hattı kullanacaklar dikkat! ESHOT duyurdu: Bazı duraklar hizmet dışı kalacak

ESHOT Genel Müdürlüğü, 23 Haziran 2026 Salı gününden itibaren Konak’ta yapılacak asfalt çalışmaları nedeniyle bazı otobüs hatlarında geçici güzergah değişikliğine gidileceğini duyurdu

Abone Ol

ESHOT Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada 23 Haziran 2026 Salı gününden itibaren geçerli olacak geçici güzergah değişikliğini kamuoyuyla paylaştı.

ASFALT ÇALIŞMASI NEDENİYLE DEĞİŞİKLİK

İzmir Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı tarafından Konak ilçesi Mehmet Akif Mahallesi Toros Caddesi üzerinde yapılacak asfalt serim çalışmaları nedeniyle hatlarda düzenlemeye gidildi.

ETKİLENEN OTOBÜS HATLARI AÇIKLANDI

Düzenlemenin 42 No’lu Çınartepe - Gümrük, 441 No’lu Çınartepe - Şirinyer Aktarma Merkezi ve 41 No’lu Levent - Gümrük hatlarını kapsadığı bildirildi.

BAZI DURAKLAR HİZMET DIŞI KALACAK

Çalışmalar süresince Gültepe Mezarlık, Manzara, Toros Meydan, Tepe ve Mustafa Kemal İ.Ö.O. duraklarının hizmet veremeyeceği açıklandı. 41 No’lu Levent - Gümrük hattının ise Toros Meydan’dan hareket edeceği bilgisi paylaşıldı. ESHOT, vatandaşların güncel hat bilgilerine www.eshot.gov.tr adresi üzerinden ulaşabileceğini belirtti.