Ümraniye'de silahlı saldırı sonucu hayatını kaybeden futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayetine ilişkin davanın ilk duruşması görüldü. Kartal'daki Anadolu Adliyesi 27. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen dava, salon yetersizliği nedeniyle Şehit Hakan Kılıç Konferans Salonu'nda yapıldı. Saat 11.35 sıralarında başlayan duruşmada tutuklu sanıklar Aleyna Kalaycıoğlu, Alaattin Kadayıfçıoğlu, Hüseyin Can Avci, Mustafa Rece, Metin Kadayıfçıoğlu ve Ahmet Özkoç ile tutuksuz sanıklar Zuhal Kalaycıoğlu ve Bilal Kadayıfçıoğlu hazır bulundu. Tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan ise duruşmaya Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla katıldı.
“EN MASUM OLAN BENİM"
Duruşmada savunma yapan İzzet Yıldızhan, suçlamalarla ilgisinin bulunmadığını belirterek dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Yıldızhan, "Bu olayda en masum olan benim" dedi. İhsan Yalçın'ın X'te aktardığına göre,savunmasında yaşadığı sürece değinen Yıldızhan, “Tüm itibarım yerle bir oldu. 45 gün cezaevinde yattım. Ne olduğunu bilmeden” dedi. Kendisinin mağdur olduğunu öne süren Yıldızhan, savunmasını "Ben en mağdur olan tarafım. Ben mahkemeden itibarımı geri istiyorum” diyerek tamamladı.