3. Sayfa

Manisa'da orman yangını çıktı: İzmir'den ekipler sevk edildi

Manisa’da ormanlık alanda çıkan yangına havadan ve karadan müdahale sürüyor. Yangını söndürmek için çok sayıda ekip bölgeye sevk edildi

Abone Ol

Manisa’nın Soma ilçesi’nde ormanlık alanda yangın çıktı. Yangın, Tabanlar Mahallesi Şifadağ mevkisi’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı.

HAVA VE KARA MÜDAHALESİ BAŞLATILDI

İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Müdahale kapsamında 4 uçak, 6 helikopter, 16 arazöz, 6 su ikmal aracı ve 2 dozer bölgeye gönderildi.

EKİPLERİN ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR

Ayrıca Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri de yangın söndürme çalışmalarına destek veriyor. Yangını kontrol altına alma çalışmaları devam ediyor.