Pandemili bayram

Bir önemli bayram yaşadık acı, tatlı. Nasıl bir bayram yaşadık? Korona virüs konusunu unutmuş olarak… Yazlıklara, denize koştuk. Hatta sosyal mesafe bir yana, iğne atsan düşmeyecek mesafede serinledik...

Abone Ol