Gaziemir Gençlik ve Spor Kulübü ile karşılaşan Sakinşehir Seferihisar, maça kötü bir başlangıç yaptı. İlk yarıda geriye düşen ekip, ikinci yarıda Serkan Banazlı ve Ferhat Gülbağ’ın attığı gollerle skoru lehine çevirdi.
SON DAKİKALARDA KIRMIZI KARTLAR
Mücadelenin son anlarında tansiyon yükseldi. İki takım da birer kırmızı kart görürken, skor değişmedi ve Seferihisar ekibi sahadan 2-1 galibiyetle ayrıldı.
ŞAMPİYONLUK MAÇI 23 MART'TA
Bu önemli galibiyetin ardından Sakinşehir Seferihisar Spor Kulübü, 23 Mart Pazar günü Yeşilyurt Spor Kulübü ile oynayacağı karşılaşmaya odaklandı. Play-Off yolundaki kaderini belirleyecek olan bu mücadele büyük önem taşıyor.
SEFERİHİSARLILARA DAVET
Sakinşehir Seferihisar Spor Kulübü, şampiyonluk yolundaki bu kritik maçta taraftarlarını yanlarında görmek istediklerini belirterek tüm Seferihisarlıları desteğe davet etti.