Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, içme suyundan tükettikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı.

İÇME SUYUNU TÜKETTİKTEN SONRA RAHATSIZLANDILAR

Olay, sabah saatlerinde fabrikada çalışan işçilerin tesis içerisindeki içme suyunu içmesinin ardından meydana geldi. Kısa süre içinde baş dönmesi ve mide bulantısı şikâyetleri görülen işçiler sağlık ekiplerine bildirildi.

Fabrika patlamasında yaralanan işçiden acı haber
Fabrika patlamasında yaralanan işçiden acı haber
İçeriği Görüntüle

HASTANEYE KALDIRILDILAR

Rahatsızlanan işçiler, ihbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerince Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. İşçilerin burada tedavi altına alındığı ve sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

İNCELEME BAŞLATILDI

Olayın ardından fabrikadaki su kaynağına ilişkin inceleme başlatıldı. Yetkililerin, zehirlenme şüphesinin kaynağını belirlemek üzere çalışma yürüttüğü aktarıldı.

Kaynak: HABER MERKEZİ