Yerel Yönetim Haberleri

Çeşme'de trafiği rahatlatacak adım: Yeni ulaşım yolu hizmette

Çeşme Belediyesi, iki mahalle arasında yeni yol açma ve üstyapı çalışmalarını tamamlayarak ulaşım ağını güçlendirdi. Yeni düzenleme ile bölgeye alternatif bağlantı yolu kazandırıldı

Abone Ol

Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar kapsamında yeni bir yol düzenlemesini tamamladı. Çalışmalar, Fahrettinpaşa Mahallesi ile Mamurbaba arasında bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergahında gerçekleştirildi.

YOL AÇMA VE ÜSTYAPI ÇALIŞMALARI

Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışma kapsamında yaklaşık 7 metre genişliğindeki ham ve stabilize yol, araç trafiğine uygun hale getirildi. Güzergâhta toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ve 600 metre bordür imalatı yapıldı.

TRAFİK YÜKÜ AZALACAK

Tamamlanan düzenleme ile Fahrettinpaşa Mahallesi’nin Mamurbaba üzerinden Ilıca, Alaçatı ve İnönü Mahallesi yönüne alternatif bağlantı oluşturuldu. Bu sayede özellikle Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yoğunluğunun azaltılması hedeflendi.

BAŞKAN DENİZLİ SAHADA İNCELEME YAPTI

Lal Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanında incelemelerde bulundu. Başkan Denizli, yürütülen imalatlara ilişkin bilgi alırken, trafik güvenliği ve düzenlemelerine yönelik çalışmaların titizlikle sürdürülmesi yönünde talimat verdi. Yeni yol düzenlemesinin, mahalleler arası bağlantıyı güçlendirerek ana arterlere bağımlılığı azaltması ve ilçe genelinde trafik akışını rahatlatması bekleniyor.