Dünyaca ünlü rapçi Kanye West, otizm teşhisi aldığını ve şu anda ilaç kullanmadığını açıkladı. West, "Açıkçası, dünyaya getirdiğim şey yaratıcılık. Yaratıcılığınızı koruduğunuz sürece, bu yükselişe değer" diyerek durumunu açıkladı.

Eşi Bianca Censori ile yakın zamanda katıldıkları Grammy ödül töreniyle gündeme gelen Kanye West, Censori'nin çıplak görüntüsüyle de dikkat çekmişti. Ancak West, son açıklamasında otizm teşhisi aldığını belirtti. 2016 yılında bipolar bozukluk teşhisi konan ünlü rapçi, son zamanlarda eşi Bianca'nın teşvikiyle bir doktora başvurduğunu ve burada farklı bir teşhis aldığını ifade etti.

Kanye Bianca 030225 Gettyimages 2196853176

The Download adlı podcast'te konuşan West, eşi Bianca'nın onu doktora götürdüğünü ve doktorun kendisine "Kişiliğinizde bipolar gibi hissettirmeyen bir şey var. Daha önce bipolar hastalar gördüm" dediğini aktardı.

West, bu değerlendirmeden sonra geçmişteki davranışlarını gözden geçirdiğini ve bazı hareketlerinin otizm belirtileri olabileceğini fark ettiğini belirtti. Ayrıca, "İnsanlar bana yardım etmeye çalışıyor ama ben genellikle söylenenlerin tam tersini yapmak istiyorum. Böyle anlarda kontrolü kaybettiğimi hissediyorum" dedi.

Son olarak Kanye West, herhangi bir ilaç kullanmadığını ve bunun sebebini, "Yaratıcılığımı koruduğum sürece, dünyaya sunduğum şeyin değerli olduğuna inanıyorum" diyerek açıkladı.

Haberler.com

Kaynak: Haber Merkezi