İzmir’in Kiraz ilçesinde kiraz toplamak için ağaca çıkan bir çiftçi, dengesini kaybederek düşmesi sonucu yaralandı.
DENGESİNİ KAYBEDİP YERE DÜŞTÜ
Olay, ilçeye bağlı Cevizli Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, kiraz hasadı yapmak amacıyla ağaca çıkan Yılmaz K. (51), bir süre sonra dengesini kaybederek yere düştü. Çevrede bulunan vatandaşların durumu bildirmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri yönlendirildi.
HASTANEYE KALDIRILDI
Yaralı çiftçi, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Kiraz Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Buradaki değerlendirmelerin ardından Yılmaz K., ileri tetkik ve tedavi amacıyla Ödemiş Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Olayla ilgili bilgi edinilirken, yaralanan çiftçinin hastanedeki tedavisinin sürdüğü öğrenildi.