Kente bağlı köylerde yaşayan vatandaşlar, eski usul odun ateşinde ekmek pişirmeyi sürdürüyor.

Yaz sıcağı başladı, gözler barajlarda! İzmir’in su karnesi açıklandı
Yaz sıcağı başladı, gözler barajlarda! İzmir’in su karnesi açıklandı
İçeriği Görüntüle

Çoğunlukta ekşi maya ile hazırlanan hamur, bazen komşu kadınların katılımıyla imece usulü, bazen de tek başına odun ateşinde pişirilerek hazırlanıyor. Evde ekmek yaparak hem daha sağlıklı ekmek tükettiklerini hem de ev ekonomisinde tasarruf sağladıklarını belirten Özlem Eylem Doğan, "Ben çoğunlukla Elazığ kent merkezinde yaşıyorum. Köy yaşantısına özlemimiz hiç bitmiyor. Köye gittiğimizde kendi ekmeğimizi kendimiz yapıyoruz. Hem sağlıklı hem de daha lezzetli ekmek tüketiyoruz. Pişirdiğimiz ekmekleri Elazığ'daki evimize getirip tüketiyoruz" dedi.

Kaynak: İHA