Haberler.com'un haberine göre, ekranların sevilen oyuncularından 30 yaşındaki Oktay Çubuk, Portekiz’de yaşadığı sağlık sorununun ardından ilk kez açıklama yaptı. Lizbon’da geçirdiği ani rahatsızlık sonucu kalbi duran ve kritik müdahalelerle yeniden hayata döndürülen Çubuk, hastaneden taburcu olduktan sonra yaşadığı süreci takipçileriyle paylaştı.
Çubuk, nisan ayının sonlarında iş seyahatindeki annesine eşlik etmek için gittiği Portekiz’in başkenti Lizbon’da aniden fenalaşmıştı. Kalbi duran genç oyuncuya sağlık ekipleri tarafından dakikalar süren müdahale uygulanmış, ardından yoğun bakımda tedavi altına alınmıştı.
İKİ AY HASTANEDE TEDAVİ GÖRDÜ
Yaşadığı sağlık sorununun ardından günlerce yoğun bakımda kalan Oktay Çubuk’un tedavisi daha sonra normal odada devam etmişti. Geçirdiği operasyonların ve tedavi sürecinin ardından sağlık durumunda ilerleme kaydedilen oyuncu, hastaneden taburcu olarak Türkiye’ye döndü.
Çubuk, yaşadığı sürecin ardından sessizliğini bozarak hayranlarına sağlık durumuyla ilgili bilgi verdi.

"ÇOK ŞANSLIYIM ÇÜNKÜ HÂLÂ BURADAYIM"
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yaşadığı sürecin kendisi üzerinde büyük etkiler bıraktığını belirten Oktay Çubuk: "Tam iki ay önce Lizbon'da kalbim durdu. Kısa süreliğine de olsa ölümü deneyimledim. Bu olayın neden başıma geldiğini bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var; çok şanslıyım çünkü hala buradayım" dedi.
Genç oyuncu, doktorların kendisine kısa süreliğine hayatını kaybettiğini söylediğini aktararak, yaşadığı olayın ardından hayatını daha bilinçli şekilde sürdürmek istediğini belirtti.
"BANA VERİLEN İKİNCİ ŞANSI LAYIĞIYLA YAŞAYACAĞIM"
Tedavi sürecinin ardından iyileşme döneminde olduğunu açıklayan Oktay Çubuk, bundan sonraki yaşamına ilişkin düşüncelerini de paylaştı.
Oyuncu: "Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Zamanla daha iyi olacağıma inancım tam. Bu süreç bana şunu hatırlattı: Yaşadığımız sürece umut vardır" diye konuştu.
AİLESİNE VE HAYRANLARINA TEŞEKKÜR ETTİ
Zorlu sağlık sürecinde kendisini yalnız bırakmayan ailesine, dostlarına ve hayranlarına teşekkür eden Oktay Çubuk, paylaşımının sonunda hayatla ilgili mesaj verdi.
Oyuncu: "İyi ve doğru bir iz bırakmak için bir fırsatımız var. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde" dedi.




