İzmir’de lösemi tedavisi gören 8 yaşındaki Rüzgar Kırgülü, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un davetiyle Kadıköy’de hayalini kurduğu maçı izledi.

Birinci evre lösemi tanısıyla 5 yıldır mücadele eden minik Rüzgar, Ali Koç’a seslenerek stadyumda maç izlemek istediğini belirtmişti.

ALİ KOÇ’TAN ANLAMLI DAVET

Rüzgar’ın çağrısına kayıtsız kalmayan Ali Koç, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu’ndaki Fenerbahçe – Feyenoord karşılaşması için Rüzgar ve ailesini İstanbul’da misafir etti.

Maç öncesi aile ile bir araya gelen Koç, Rüzgar’ın tedavisi hakkında bilgi aldı.

UNUTULMAZ BİR GECE

Aile, kendileri için hazırlanan locada maçı izledi. Bu özel davet karşısında büyük mutluluk yaşadıklarını belirten Kırgülü ailesi, Ali Koç ve tüm Fenerbahçe camiasına teşekkür etti.

Kaynak: İHA