İran Ligi'nde İsmail Kartal ve takımı sahadan galibiyetle ayrıldı. İran Premier Lig'in 21. haftasında Tahran derbisinde Persepolis ile Esteghlal karşı karşıya geldi. Azadi Stadyumu'nda oynanan mücadelede, İsmail Kartal'ın çalıştırdığı Persepolis, sahadan 2-1'lik galibiyetle ayrıldı.

İSMAİL KARTAL'IN İLK DERBİSİNDEN GALİBİYET

Persepolis Teknik Direktörü İsmail Kartal, İran’daki ilk derbi maçını kazanarak önemli bir başlangıç yaptı. Kartal, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

"TÜRKİYE'DE DE DERBİLERİ KAZANIRDIM"

Kartal, Tahran derbisini kazanmanın mutluluğunu yaşadığını belirterek şunları söyledi: "Ben Türkiye'de de çıktığım derbilerin çoğunu kazanmış biriyim. Burada da ilk derbimi kazandığım için mutluyum. İnşallah böyle devam edeceğiz."

"OYUNCULARIMIZA GÜVENDİM"

Esteghlal karşısında iyi bir hazırlık süreci geçirdiklerini belirten deneyimli teknik adam, "Son iki günde çocukların maça ne kadar hazır olduğunu gördüm. Ben onlara 'Sadece işinizi yapın, futbolumuzu oynayalım. Zafer için dediğimizi yapın' dedim. Yaptılar ve galip geldik." ifadelerini kullandı.

(NTVSPOR)

Kaynak: HABER MERKEZİ