Zonguldak'ta Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi 1. sınıf öğrencisi T. D., kaldığı kız öğrenci yurdundaki odasında yaşamını yitirmiş halde bulundu. Genç öğrencinin ölüm nedeni yapılacak otopsiyle netlik kazanacak. Olay, akşam saatlerinde Kozlu ilçesi Güney Mahallesi Dere Sokak'ta bulunan kız öğrenci yurdunda meydana geldi. 20 yaşındaki T. D.'e ulaşamayan ailesi, kızlarının arkadaşlarını arayarak odasını kontrol etmelerini istedi. Arkadaşı, odaya girdiğinde D.'ü yerde hareketsiz halde bulunca durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
OLAY YERİNDE HAYATINI KAYBETTİĞİ BELİRLENDİ
İhbar üzerine yurda polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde T. D.'ün hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yerindeki incelemelerin ardından genç öğrencinin cenazesi, otopsi yapılmak üzere Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Yaşanan olayın ardından yurtta kalan arkadaşlarının büyük üzüntü yaşadığı öğrenildi.
BUGÜN EV TUTTUĞU ÖĞRENİLDİ
Edinilen bilgilere göre Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi 1. sınıf öğrencisi T. D.'ün bugün ev tuttuğu ve eşyalarını taşımaya başladığı öğrenildi. Ayrıca D.'ün bir süre önce doktora başvurduğu ve kalbinde ritim bozukluğu tespit edildiğinin öne sürüldüğü belirtildi.
Genç öğrencinin kesin ölüm nedeninin yapılacak otopsi işlemlerinin ardından belirleneceği bildirildi. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
(Gerçek Gündem)




