Çeşme'de alevler büyüdü! Ekipler müdahale ediyor
Çeşme'de alevler büyüdü! Ekipler müdahale ediyor
İçeriği Görüntüle

Muğla’nın Seydikemer Mahallesi’nde öğle saatlerinde ormanlık alanda yangın çıktı. Henüz belirlenemeyen nedenle başlayan yangın, kısa sürede çevredeki alanlarda etkili olmaya başladı. Alevleri fark eden vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yaptığı ihbar üzerine bölgeye çok sayıda ekip yönlendirildi. İhbarın ardından Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri kısa sürede bölgeye ulaştı. Ekipler, yangına karadan müdahale ederek alevlerin yayılmasını engellemeye çalıştı. Yangının kontrol altına alınabilmesi için hava araçlarının da söndürme çalışmalarına katıldığı bildirildi. Uçak ve helikopterlerin bölgeye yaptığı sortilerle karadan yürütülen çalışmalara destek sağlanıyor. Bölgedeki ekiplerin yangını kontrol altına almak için çalışmalarını aralıksız sürdürdüğü belirtildi. Alevlerin daha geniş bir alana yayılmaması için hem karadan hem havadan müdahale devam ediyor.

Kaynak: İHA