Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, AK Parti'ye geçen belediye başkanları hakkında açıklamalarda bulundu. Yavaş yaptığı açıklamada "Eğer bu seçmen başka bir partiden belediye başkanı seçmek isteseydi seçerdi zaten" ifadelerini kullandı.
"BİZİM BİR KAYBIMIZ YOK"
Belediye başkanlarının AK Parti'ye katılmasının kendi tercihleri olduğunu ifade eden Yavaş, " Onlar kendi seçmenlerine hesaplarını verirler. Bizim bir kaybımız yok.” dedi.
Perşembe günü İYİ Parti'den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, CHP'den şubat ayında istifası büyük tartışmalara yol açan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve CHP'den ayrılan Edirne Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan AK Parti'ye katılmıştı.




